HBtraining is sinds 2010 een bekende partner met bewezen succesvolle prestatie-verhogende trainingen in de retail sector.
In mijn rol als Product Sales Trainer ben ik verantwoordelijk voor het trainen van winkelpersoneel over het A-merk 'Hewlett-Packard' (HP). Hierbij voorzie ik medewerkers van bekende elektronica-retailers - verspreidt over half Nederland - over alle benodigde productkennis doormiddel van (groeps-)trainingen. Hiernaast draag ik zorg voor het ontwikkelen, actualiseren en uitrollen van de juiste content, media en presentaties.
MediaMarkt is de nummer één winkel voor consumentenelektronica in de BeNeLux en Europa. Ik was werkzaam als trainer en coach in Den Bosch, een top-5 vestiging op een periferie-locatie.
In mijn rol als trainer & coach was ik verantwoordelijk voor het opleiden van alle nieuwe - en 120 bestaande collega's. Hierbij train en coach ik hen op gebied van houding, gedrag en communicatie, verkooptechnieken, klantgericht werken en interne systemen.
Bechtle is een value-added IT reseller, actief in meer dan 14 Europese landen.
Het klantenbestand bevat grote (inter)nationale bedrijven welke door Bechtle in haar IT-behoeften worden voorzien.
Als accountmanager bestonden mijn dagelijkse werkzaamheden uit het contact leggen met (potentiële) klanten en hen samen met product/dienst-gespecialiseerde collega's begeleiden in trajecten uiteenlopend van de aanschaf van nieuwe werkplekinrichtingen tot het realiseren van complexe datacenters.
Bij Prowise in Budel worden alle digitale benodigdheden voor het onderwijs bedacht, gemaakt en ontwikkeld.
Mijn dagelijkse werkzaamheid was het bieden van specialistische technische ondersteuning aan zakelijke klanten, ICT-beheerders en leerkrachten met vragen over onze Prowise hard- en softwareoplossingen.
De vraagstukken zijn uiteenlopend van eenvoudige aanvragen tot complexere zaken zoals netwerkinrichting en software-issues.
MediaMarkt Eindhoven Centrum is in 2017 geopend als concept-store van de allernieuwste winkelformule. Hier was ik werkzaam voor zowel MediaMarkt als de Samsung Experience Store.
Mijn dagelijkse werkzaamheden bestonden uit het goed adviseren van klanten zodat zij de voor hen best passende oplossing tot hun beschikking kregen. Met mijn onuitputtelijke passie voor klanttevredenheid was mijn doel om iedere dag nieuwe ambassadeurs te creëren en klanten aan mij - en MediaMarkt te binden.
Tijdens de transitie van C1000 naar Jumbo in 2015 ben ik gestopt met mijn werkzaamheden op de AGF-afdeling en gestart als marketeer bij Jumbo.
Na het oprichten van de Facebook-pagina en het maken en aankleden van een website bestonden mijn dagelijkse werkzaamheden uit het creëren van content over zowel landelijke als lokale activiteiten, aanbiedingen en lopende acties.
Hierbij onderhield ik nauw contact met de ondernemer en had ik contact met zowel het hoofdkantoor als directe collega's binnen de eigen vestiging.
Mijn vaardigheden zijn...
Ik ben communicatief sterk, zeer klantgericht en weet mensen vlot aan me te binden.
Met mijn commercieel oog, technisch inzicht en bovenal mensenkennis ben ik in staat de klantbeleving binnen een organisatie te verbeteren.